Storingsdienst

24/7 bereikbaar voor cruciale meldingen

Wij begrijpen dat storingsmeldingen snel moeten worden opgepakt. De beller moet direct iemand aan de lijn krijgen en professioneel worden opgevangen. Daarna moet de melding worden doorgezet naar de juiste persoon. Wij weten dit door onze ervaring – Antwoordservice Nederland levert al meer dan 30 jaar specialistische service op maat. We laten onze storingsdienst naadloos aansluiten op uw organisatie. Onze scripts schrijven we altijd op maat, aan de hand van uw input.

Daarnaast worden onze ervaren operators ondersteund door hoogwaardige techniek, zoals een roostertool voor uw monteurs. Hierdoor weten onze mensen meteen wie ze moeten bellen bij welke storing en bellen we niet de verkeerde monteur wakker. Ten slotte is onze techniek optimaal ingericht voor een soepele storingsdienst, dag in, dag uit. Door onze dubbel gevoerde lijnen zijn wij écht 24/7 bereikbaar. Er neemt altijd iemand op.

24/7 bereikbaarheid

Specialistische service op basis van op uw input

Intern opgeleide, ervaren operators

Altijd direct persoonlijk contact

Antwoordservice Nederland is uw link tussen de melder en de hersteller

Voor veel bedrijven is het lastig om het rooster voor storingsdiensten rond te krijgen. Medewerkers moeten ’s nachts bereikbaar zijn én dragen een hoop verantwoordelijkheid. Met onze ruime ervaring hebben we al talloze situaties meegemaakt. Situaties waar u zelf misschien niet eens aan denkt, bedenken wij vooraf en verwerken wij direct in het script. Zo bouwen we samen aan een goedlopend script. Hierdoor tonen we ons een waardevolle partner voor uw bedrijf.

Zo werkt de storingsdienst

1

U meldt zich aan

Vul ons contactformulier in en we nemen contact met u op. We zorgen samen voor een doordachte workflow en een up-to-date database. Zo weten we waar een storing plaatsvindt en wie we moeten bellen.

2

We bereiden ons voor

Wij bouwen de workflow en vullen de databases. We trainen de operators, zodat ze precies weten wat ze moeten doen. En natuurlijk gaan we pas live als alles naar wens is.

3

24/7 storingsdienst

Na de livegang houden we altijd vinger aan de pols. Moet een script hier en daar worden aangepast? We houden u periodiek op de hoogte met rapportages.

Jaarlijks kiezen meer dan tienduizend mensen voor de zekerheid van de 24-uursservice van Zeker & Mobiel. Hét grootste particuliere ontstoppingsbedrijf van Nederland voor onder andere rioolontstopping. Voor Zeker en Mobiel vangt ASN 7 dagen per week 24 uur per dag de binnenkomende gesprekken op.

Juist voor een partij als Zeker en Mobiel die een goede bereikbaarheid zeer belangrijk vindt komt de werkwijze van ASN waarbij ze in 99% van de gevallen binnen 30 seconden persoonlijk opnemen erg goed tot zijn recht. ASN is een betrokken partner die snel schakelt en de kwaliteit biedt die ons bedrijf zoekt.

Eddy de Wit,Commercieel Directeur Zeker & Mobiel

Voor wie?

Of het nu gaat om liftopsluitingen, gebouwenbeheer, storingen in cv-ketels of lekkages, Antwoordservice Nederland is de betrouwbare partner voor elke organisatie die te maken heeft met storingsmeldingen. We zijn er voor organisaties die zeker willen weten dat die meldingen correct en professioneel worden afgehandeld. Geen verzoek is te complex voor ons. Heeft uw bedrijf meerdere storingsniveaus? Onze operators filteren locatie, urgentie en discipline. Wij schrijven belscripts voor iedere storingssituatie. Zo kunt u erop rekenen dat we iedere storing adequaat afhandelen.

Tarieven storingsdienst

U gebruikt onze storingsdienst voor een vast bedrag per maand voor de dienst, en een minutentarief dat pas start als wij een gesprek aannemen. De prijzen starten vanaf:

Werkdagen ma t/m vr 7.00 tot 19.00

Per maand:€ 12,95
Per minuut:€ 1,85

Altijd 24/7 bereikbaar

Per maand:€ 34,95
Per minuut:€ 1,85 (ma t/m vr 7.00-19.00)
€ 2,10 (alle overige tijden)

Brochure downloaden

In onze brochure vindt u alle informatie over onze organisatie en onze diensten.

We kunnen ons voorstellen dat u zich niet dagelijks oriënteert op het uitbesteden van uw telefoon- of antwoordservice, daarom kan het zijn dat we telefonisch contact met u opnemen om met u van gedachten te wisselen over de beste oplossing voor uw situatie.

Brochure downloaden