Daarnaast worden onze ervaren operators ondersteund door hoogwaardige techniek, zoals een roostertool voor uw monteurs. Hierdoor weten onze mensen meteen wie ze moeten bellen bij welke storing en bellen we niet de verkeerde monteur wakker. Ten slotte is onze techniek optimaal ingericht voor een soepele storingsdienst, dag in, dag uit. Door onze dubbel gevoerde lijnen zijn wij écht 24/7 bereikbaar. Er neemt altijd iemand op.
Antwoordservice Nederland is uw link tussen de melder en de hersteller
Voor veel bedrijven is het lastig om het rooster voor storingsdiensten rond te krijgen. Medewerkers moeten ’s nachts bereikbaar zijn én dragen een hoop verantwoordelijkheid. Met onze ruime ervaring hebben we al talloze situaties meegemaakt. Situaties waar u zelf misschien niet eens aan denkt, bedenken wij vooraf en verwerken wij direct in het script. Zo bouwen we samen aan een goedlopend script. Hierdoor tonen we ons een waardevolle partner voor uw bedrijf.
Zo werkt de storingsdienst
1
U meldt zich aan
Vul ons contactformulier in en we nemen contact met u op. We zorgen samen voor een doordachte workflow en een up-to-date database. Zo weten we waar een storing plaatsvindt en wie we moeten bellen.
2
We bereiden ons voor
Wij bouwen de workflow en vullen de databases. We trainen de operators, zodat ze precies weten wat ze moeten doen. En natuurlijk gaan we pas live als alles naar wens is.
3
24/7 storingsdienst
Na de livegang houden we altijd vinger aan de pols. Moet een script hier en daar worden aangepast? We houden u periodiek op de hoogte met rapportages.

Wij van Devenco vinden het belangrijk dat onze leveranciers diensten leveren die onze missie ondersteunen en onderstrepen. Excellente service is daarbij het sleutelwoord. Iedereen binnen Devenco is bezig om dit voor onze klanten te realiseren. ASN is de belangrijkste leverancier als het om klantcontacten gaat bij Devenco. ASN heeft met de applicatie zoals deze voor ons gerealiseerd is een heel belangrijke bijdrage geleverd aan deze missie. Voor onze klanten maakt het geen verschil of zij verbinding heeft met kantoor of ASN, het gesprek wordt professioneel en snel afgehandeld. Door koppeling van systemen is ASN instaat informatie van de klant te completeren en heel efficiënt en kwalitatief door te geven aan de juiste persoon binnen Devenco. ASN opereert bijna als een storingsdispatcher in huis bij Devenco.
Ronald van Putten, Bedrijfsleider Devenco
Voor wie?
Of het nu gaat om liftopsluitingen, gebouwenbeheer, storingen in cv-ketels of lekkages, Antwoordservice Nederland is de betrouwbare partner voor elke organisatie die te maken heeft met storingsmeldingen. We zijn er voor organisaties die zeker willen weten dat die meldingen correct en professioneel worden afgehandeld. Geen verzoek is te complex voor ons. Heeft uw bedrijf meerdere storingsniveaus? Onze operators filteren locatie, urgentie en discipline. Wij schrijven belscripts voor iedere storingssituatie. Zo kunt u erop rekenen dat we iedere storing adequaat afhandelen.
Tarieven storingsdienst
U gebruikt onze storingsdienst voor een vast bedrag per maand voor de dienst, en een minutentarief dat pas start als wij een gesprek aannemen. De prijzen starten vanaf:
Werkdagen ma t/m vr 7.00 tot 19.00
Altijd 24/7 bereikbaar
Brochure downloaden
In onze brochure vindt u alle informatie over onze organisatie en onze diensten.
We kunnen ons voorstellen dat u zich niet dagelijks oriënteert op het uitbesteden van uw telefoon- of antwoordservice, daarom kan het zijn dat we telefonisch contact met u opnemen om met u van gedachten te wisselen over de beste oplossing voor uw situatie.