Externe receptie

Volledig afgestemd op uw organisatie

Goede bereikbaarheid is belangrijk voor uw klanten en ze stellen het dan ook erg op prijs. Is uw receptie tijdens de lunch onbemand, heeft u geen fulltime receptionist of staan uw klanten door drukte te lang in de wacht? Laat Antwoordservice Nederland uw externe receptie zijn en we zorgen ervoor dat uw receptie het visitekaartje van uw organisatie is én blijft.

Externe receptie door Antwoordservice Nederland

Antwoordservice Nederland heeft al meer dan 30 jaar ervaring als externe receptie voor een breed scala aan bedrijven. We ondersteunen uw dienstverlening met een zeer proactieve aanpak. Als de situatie erom vraagt, zetten we in korte tijd een volwaardige helpdesk voor u op.

24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar

Belscripts op maat, afgestemd op uw organisatie

Ervaren en intern opgeleide operators

Altijd persoonlijk en direct contact met uw klanten

Duidelijke en vooraf afgesproken tarieven

Uw receptie uitbesteden zoals u wilt

Antwoordservice Nederland richt een externe receptie zo in dat het aanvoelt als een interne afdeling binnen uw organisatie. We zijn al ruim 30 jaar inzetbaar als receptie, werken met betrouwbare software en leiden onze operators intern op. Onze belscripts sluiten naadloos aan op uw organisatie, zodat we uw klanten te woord staan zoals u dat wilt. Doordat we werken met dubbel uitgevoerde lijnen, zijn we écht altijd bereikbaar.

Zo werkt de externe receptie

1

Aanmelden externe receptie

Aanmelden voor externe receptie door Antwoordservice Nederland doet u eenvoudig via het contactformulier. Vertel ons uw wensen en voorkeuren, voorzie ons van duidelijke instructies en we stellen samen het plan en de belscripts op.

2

Schakel de receptie door

Op het moment dat u onze externe receptie nodig heeft, schakelt u eenvoudig uw telefoon naar ons door. Dit doet u via *21 voor directe doorschakeling of *61 voor de inkomende gesprekken die u op dat moment niet kunt beantwoorden (ook wel overflow genoemd).

3

Wij zijn uw externe receptie

We handelen de gesprekken af conform uw instructies, zodat we niet afwijken van uw bedrijfsidentiteit. We zorgen ervoor dat al uw klanten snel, professioneel en persoonlijk te woord worden gestaan. Ook ontvangt u van ieder gesprek een duidelijke notitie.

Wat een verademing en een verrassing als je de mogelijkheden van de externe receptie van Antwoordservice Nederland ervaart. Het blijft niet bij het niet zelf in dienst te hoeven hebben van een eigen telefoniste; de technische mogelijkheden lijken oneindig. Als je het hoort en enigszins technisch bent aangelegd, dan denk je: ‘natuurlijk dat moet inderdaad kunnen’. Maar doe het maar eens, zoals Antwoordservice Nederland het echt waar maakt! Kortom: een professionele club, die een daadwerkelijke aanvulling is voor ieder ander professioneel bedrijf!

Mark Odijk, Manager Kalibra

Voor wie is een externe receptie geschikt?

Antwoordservice Nederland is er voor bedrijven die ondersteuning nodig hebben bij hun dagelijkse telefoonverkeer. Ongeacht uw branche of het specifieke receptiewerk dat u nodig heeft, of u nu een eigen receptie heeft of die juist niet zelf wilt opzetten; we staan voor u klaar om u en uw klanten zo goed mogelijk te helpen.

Wanneer schakelt u een externe receptie in?

U bepaalt zelf wanneer u Antwoordservice Nederland inschakelt als externe receptie, geheel naar eigen behoefte. Voor sommige bedrijven is dit bijvoorbeeld buiten kantooruren en in het weekend, maar we zijn ook inzetbaar tijdens ziekte of verlof van uw receptionist(en), lunchpauzes of onvoorziene omstandigheden.

Wat zijn de kosten voor externe receptie?

We zijn uw externe receptie voor een vast bedrag per maand, plus de kosten per minuut. Stopt u tijdelijk met het doorschakelen van uw inkomende gesprekken? Dan betaalt u alleen voor de vaste abonnementskosten.

Tarieven externe receptie

We zijn uw externe receptie voor een vast bedrag per maand, plus kosten per minuut. Stopt u (tijdelijk) met doorschakelen, dan betaalt u alleen voor de vaste abonnementskosten. Antwoordservice Nederland hanteert twee abonnementen:

Werkdagen ma t/m vr 7.00 tot 19.00

Per maand:€ 27,95
Per minuut:Afhankelijk van het belvolume

Altijd 24/7 bereikbaar

Per maand:€ 56,25
Per minuut:Afhankelijk van het belvolume

Heeft u vragen over onze externe receptie of wilt u uw bedrijf direct aanmelden? Neem dan contact met ons op via contact@antwoordservice.nl, 088 099 8900 of het contactformulier onderaan deze pagina. We helpen u graag!

Download onze brochure

Wilt u meer weten over het inschakelen van een externe receptie, een van onze diensten of over Antwoordservice Nederland als organisatie? Download dan onze brochure. Om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, nemen we graag contact met u op. Onze specialisten gaan met u in gesprek om de meest efficiënte oplossing voor uw receptie te vinden.

Contact opnemen met Antwoordservice Nederland

Contact opnemen met Antwoordservice Nederland doet u eenvoudig door onderstaand contactformulier in te vullen. Gebruik het formulier voor het aanmelden voor externe receptie, het stellen van vragen of bijvoorbeeld het informeren naar de mogelijkheden. We nemen zo spoedig mogelijk contact met u op en kijken ernaar uit om uw dienstverlening te ondersteunen!

    Misschien ook interessant?

    Brochure downloaden