Diensten voor de zonnepanelenbranche

Als u werkzaam bent in de zonnepanelenbranche, bijvoorbeeld in installatie en/of onderhoud, begrijpt u als geen ander het belang van goede bereikbaarheid. Soms werken zonnepanelen niet helemaal naar behoren of treedt er een storing op. Klanten verwachten dan een snelle en professionele reactie.

Met meer dan 30 jaar ervaring is Antwoordservice Nederland dé specialist op het gebied van bereikbaarheid, ook binnen de zonnepanelenbranche. Kies voor onze telefoondienst, storingsdienst of maak gebruik van ons inbound callcenter. Eén ding is zeker: met onze diensten hoeft u geen enkel telefoontje meer te missen. We nemen graag deze taak van u over, zodat u zich kunt concentreren op andere belangrijke zaken rondom zonnepanelen.

Benieuwd naar onze diensten voor uw zonnepanelenbedrijf? Neem contact met ons op voor de mogelijkheden of vraag direct een offerte aan.

Hoe kunnen wij u helpen?

Storingsdienst zonnepanelen

Onze betrouwbare storingsdienst is 24/7 bereikbaar voor calamiteiten rond zonnepanelen. Is er een storing of defect aan één of meerdere zonnepanelen? Wij staan uw klanten direct te woord en maken daarbij gebruik van speciaal ontwikkelde technieken, tools en dubbel gevoerde lijnen. We richten de storingsdienst volledig in naar uw wensen waardoor het naadloos aansluit bij uw behoeften en die van uw klanten.

Telefoondienst zonnepanelen

Kiest u voor de telefoondienst van Antwoordservice Nederland, dan is er altijd een professional beschikbaar die uw klanten te woord staan. Dit doen we ook wanneer u zelf niet beschikbaar bent. Samen met u stellen we een belscript op waardoor we de telefoon altijd opnemen op een manier die bij uw bedrijf past. We hanteren een vaste, transparante prijs voor onze telefoondienst. Hiermee komt u niet voor verrassingen te staan.

Klantenservice uitbesteden

Het uitbesteden van uw klantenservice bespaart tijd en personeelskosten. Zo heeft tijd om andere werkzaamheden uit te voeren. Onze getrainde medewerkers staan dag en nacht klaar om uw klanten te woord te staan bij (dringende) vragen over hun zonnepanelen. Het belscript stemmen we af op uw wensen en tone of voice. Op die manier zorgen we voor een vraag- en klachtenafhandeling van de hoogste kwaliteit.

De voordelen van Antwoordservice Nederland

U kunt rekenen op Antwoordservice Nederland voor professionele en betrouwbare ondersteuning op het gebied van inkomend klantcontact. Al ruim 30 jaar verzorgen wij de telefonische bereikbaarheid van bedrijven in verschillende branches. 

  • Altijd bereikbaar: Onze operators werken 24 uur per dag, 7 dagen per week
  • Flexibel: We schalen op en af wanneer dit nodig is. Ontvangt u minder telefoontjes? Dan schalen wij af en betaalt u minder!
  • Intern opgeleide operators: Met ervaring in de diverse branches
  • Uw wensen staan centraal: We maken een gepersonaliseerd belscript, zodat we perfect aansluiten op uw bedrijf.

Inbound callcenter voor vragen over zonnepanelen

Onze operators hebben ervaring met het beantwoorden van vragen over zonnepanelen. Zij staan voor u klaar om diensten zoals een inbound callcenter op professionele wijze van u over te nemen. Hiermee bespaart u tijd en geld dat u weer in uw bedrijf kunt investeren. Alle operators van Antwoordservice Nederland hebben een speciale, interne training gevolgd en kunnen daardoor snel schakelen. In elke situatie staan we uw klanten gericht te woord op een toon die past bij uw bedrijf. Wanneer u kiest voor deze dienst, mist u nooit meer een telefoontje!

Wij hebben ervaring met het uit handen nemen van deze zorgen voor bedrijven binnen de zonnepanelenbranche. Daardoor kunnen we snel anticiperen en hebben we ervaring met situaties waar u zelf misschien nog niet eens aan gedacht heeft. Wij leggen deze potentiële situaties vast in een belscript. Samen met u zorgen we voor een goedlopend script dat past bij de toon van uw bedrijf.

GECERTIFICEERD

ISO 9001 en ISO 27001 gecertificeerd

Altijd bereikbaar bij storingen in zonnepanelen

Voor bedrijven die zich bezighouden met zonnepanelen, is het lastig om het rooster voor storingsdiensten in te richten. Daarbij is het ook nog eens zo dat er een grote verantwoordelijkheid komt kijken bij het draaien van een storingsdienst en medewerkers dag en nacht bereikbaar moeten zijn.

Samenwerken met Antwoordservice Nederland

Wilt u graag gebruikmaken van onze diensten als ondernemer in Zonnepanelen? Neem dan snel contact op, want zoals in onderstaand schema te zien, kunnen we heel snel uw telefoon opnemen!

1

Aanmelden

Vul ons contactformulier in, bel of mail ons en we nemen zo spoedig mogelijk contact met u op. Wij nemen daarna zo snel mogelijk contact met u op om uw wensen door te nemen en de mogelijkheden te bespreken.

2

Uw wensen en onze scripts

Samen zorgen we voor een doordachte workflows en belscript. We zorgen dat onze operators uw werkwijze kennen en wie ze moeten bellen als een telefoongesprek hierom vraagt.

3

Uw telefoon doorschakelen

U schakelt uw telefoon door op de momenten dat dit nodig is. Indien nodig ontvangt u van ons een duidelijk terugbelbericht. Ook ontvangt u van ieder gesprek een compleet verslag zodat het voor u duidelijk is wie u over welk onderwerp dient terug te bellen.

De tarieven van Antwoordservice Nederland

We hanteren verschillende tarieven voor onze diensten. Voor een specifiek kostenoverzicht dat past bij uw wensen, raden we u aan om contact met ons op te nemen. Of download onze brochure met alle informatie over onze organisatie en diensten.

Heeft u na het lezen van de brochure nog vragen of wilt u gebruikmaken van één of meerdere van onze diensten? Stuur dan een e-mail naar sales@antwoordservice.nl of vraag direct een offerte aan. We nemen zo snel mogelijk contact met u op om uw wensen door te nemen.

Brochure downloaden