Onze technieken

Bij Antwoordservice Nederland staan we bekend om stabiliteit en de kwaliteit van onze operators. We denken mee, schakelen snel en staan uw klanten professioneel en vakkundig te woord. Om de kwaliteiten van ons personeel maximaal te benutten, zetten we betrouwbare technologie in. Doordat we dit werk al zo lang doen, weten we precies wat wel en niet werkt.

Callcenter Workflow System (CWS)

Antwoordservice Nederland werkt met het door onszelf ontwikkelde Callcenter Workflow System (CWS). Met deze scripting tool bouwen we belscripts volledig op maat. Onze operators kunnen zich volledig op het gesprek met uw klant richten, terwijl de tool hen van de juiste informatie voorziet.

Deze webapplicatie hangt boven onze belapplicatie. We richten de scripts volledig naar uw wensen in. Het systeem is flexibel: een aanpassing in uw belscript is snel geregeld. Tijdens het gesprek klikken de operators intuïtief door de verschillende invulvelden, ja/nee-knoppen of een onderwerpenlijst.

Dit solide systeem koppelt zonder moeite meerdere databases aan elkaar. Hierdoor delen we eenvoudig en snel data met elkaar. Heeft u een geüpdatete lijst van medewerkers? Of wilt u nieuwe onderhoudslocaties doorgeven? Met CWS kunt u dit zelf beheren – informatie is zo aangepast. Uiteraard kunnen wij dit ook gewoon voor u doen.

Rapportagetools

Meten is weten. Dat geldt ook voor uw telefoongesprekken. Gelukkig slaan onze rapportage-tools alle data op. We zien wanneer telefoongesprekken plaatsvinden en hoe lang ze (gemiddeld) duren. Ook weten we precies hoe lang klanten in de wacht staan en wat de afhandeltijd is. Op basis van deze gegevens verbeteren we, eventueel in overleg, onze scripts voor u. Zo helpen we u en uw klanten nóg beter.

Roostertool

Bovendien bieden we een roostertool aan. Hiermee past u 24/7 zelf uw roosters aan, ook buiten kantoortijden. Monteurs en technici loggen eenvoudig in en geven zelf aan wanneer ze dienst hebben. Zo weten onze operators bij een storingsmelding meteen wie ze moeten bellen. Handig voor hen, prettig voor u, het beste voor uw klanten.

Dubbele lijnen en een no-break omgeving

Bereikbaarheid heeft bij ons de hoogste prioriteit. Wij vinden het cruciaal dat u erop kunt vertrouwen dat wij, namens u, altijd bereikbaar zijn. We hebben daarom de volgende maatregelen getroffen:

Dubbel uitgevoerde lijnen – ook bij storing draaien wij door

Altijd stroomvoorziening dankzij volledige no-break omgeving

Complete tweede telefooncentrale voor storingsdienst

Aansluiting op glasvezelring, gevoed van twee zijden

Bij een telefoon- of internetstoring schakelen we over op een van de genoemde faciliteiten. Met onze uptime van 99.95% weet u het zeker: op de stabiele dienstverlening van Antwoordservice Nederland kunt u altijd vertrouwen.

“Het cliché blijkt te kunnen; Antwoordservice Nederland denkt in oplossingen in plaats van in problemen!”

Op 1 januari 2015 zijn we gestart met een pilot bij Antwoordservice Nederland voor één van onze meest (inhoudelijk) complexe klanten. Waarom de keuze voor onze meest complexe klant voor een pilot? Dit verzoek kwam van Antwoordservice Nederland zelf; “Als we dit goed kunnen doen, weten we zeker dat we een goede partner voor jullie zijn!. Na deze succesvolle pilot hebben we al onze klanten overgebracht naar Antwoordservice Nederland. Wij voelden ons vanaf dag 1 ontzorgd door ze. Ze zijn flexibel, denken mee, acteren en signaleren proactief en uitzonderingen in scripting worden gezien als uitdagingen. Het cliché blijkt te kunnen; Antwoordservice Nederland denkt in oplossingen in plaats van in problemen!

Sylvia Smits, Teamleider Multi Client Servicedesk AAFM

Brochure downloaden