Inbound Callcenter

U bent altijd bereikbaar

Misschien heeft u niet altijd de mogelijkheid om zelf de telefoon op te nemen. Of is uw eigen callcenter soms te druk. Wat de reden ook is, wij staan voor u klaar. Onze ervaren en getrainde operators nemen al uw inkomende gesprekken aan. Ook ’s nachts. En dat voor een duidelijke, vaste prijs per gesprek.

Wilt u een inbound callcenter inzetten? Met meer dan 30 jaar ervaring weten we precies wat wel en niet werkt. Ons inbound callcenter is snel ingeregeld en draait op betrouwbare technologie. Door onze heldere terugbelverzoeken weet u precies wie u wanneer terug moet bellen.

24/7 bereikbaarheid

Proactieve partner voor alles rondom bereikbaarheid

Intern opgeleide, ervaren operators

Altijd direct persoonlijk contact

Als het om uw klantcontact gaat, gaan we geen uitdaging uit de weg!

Wist u dat we al onze operators intern opleiden? Daarnaast doorloopt iedereen een uitgebreide intake en zetten we iedere operator op een plek die bij zijn of haar vaardigheden past. Onze mensen kunnen snel schakelen. Geen situatie is te vreemd, geen verzoek te complex.

In 3 stappen uw inbound callcenter

1

U meldt zich aan

Vul ons contactformulier in en we nemen contact met u op. We bespreken tot in detail hoe wij u kunnen helpen. Uiteraard kunt u onze dienstverlening eerst 30 dagen vrijblijvend proberen.

2

U schakelt uw telefoon door

Zodra het nodig is, schakelt u de telefoon naar ons door. Dat hoeft u niet aan te kondigen – wij zitten altijd klaar. Wij staan elke klant die belt, vriendelijk te woord volgens passende belscripts.

3

U mist nooit meer een gesprek

Als u wilt, handelen wij gesprekken voor u af. Daarnaast ontvangt u van ons een duidelijk en compleet terugbelbericht.

Brochure downloaden